Co dělat odpoledne?

Odpoledne po vyučování je možné upevňovat znalosti nabyté ve výuce, nebo se věnovat sportu, ručním pracím či se s využitím 3D brýlí vydat do světa virtuální reality.

To všechno umožňují kroužky, které mají žáci prvního i druhého stupně možnost navštěvovat.

Je to například kroužek háčkování, florbalu, virtuální reality, německého jazyka, nebo Mladý záchranář.

Podívejte se, co o nich řekli ti, kdo je navštěvují. Poznáte, ke kterým kroužkům se vyjadřují?

Na kroužek chodím, protože se mi tam líbí – počítáme zábavné úlohy a máme tam čas i na srandu. Chodím tam, abych se zlepšil. (Boris Koky, 6.A)                                                                       

Chodím na kroužek a baví mě tam zápasy, je tam sranda, mám tam kamarády. A řeknu vám zajímavost: 5. listopadu jedeme na turnaj, kde budeme hrát proti jiným školám. Doufám, že vyhraje ZŠ Lom. Fanděte nám! (Lukáš Hada, 8.A)                                                                  

Chtěli byste se podívat na Měsíc, nebo plavat mezi žraloky? Předpokládám, že ano. Já už tam byla více než 10krát. Asi se ptáte, jak je to možné? Tak já vám to řeknu: u nás na škole máme takový kroužek, kde pracujeme s brýlemi s umělou inteligencí. Je to super, mám je ráda, protože díky nim jsem vyzkoušela to, co jsem dosud nikdy nedokázala, podívala se tam, kde jsem zatím nikdy nebyla. Je to super!  (Marika Marhánková, 6.A)                        

Na kroužku mluvíme o tom, co by se mohlo stát a jak někomu pomoct. Už umíme přivolat pomoc, když někdo omdlí, nebo je v bezvědomí, poskytnout první pomoc a podat informace profesionálním záchranářům. Naposledy jsme se převlékli do hasičských obleků a nacvičovali pomoc člověku, na kterého spadla brána v zakouřeném prostoru. Učíme se třeba srdeční masáž, nacvičujeme to na záchranářské panně.  Chodím tam moc ráda a jednou bych chtěla také být záchranářka. (Kordula Krajňáková, 5.A)

  • Rubriky
  • Nejnovější příspěvky
  • Archivy